Продавець Інтернет магазин ВСІМ ОПТ розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
281 відгук
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком обідня перерва або сьогодні вихідна. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем. Графік роботи: Понеділок: 10:00-18:00 обід 13:00-14:00 Вівторок: 10:00-18:00 обід 13:00 14:00 Середа: 10:00-18:00 обід 13:00-14:00 Четвер: 10:00-18:00 обід 13:00-14:00 П'ятниця: 10:00-18:00 обід 13:00-14:00 Субота: 10:00-16:00 обід 13:00-14:00 Неділя: Вихідний

+380 (93) 274-08-81
+380 (97) 946-43-66
вул. Келецька, б. 54 Вінниця Вінницька область Індекс: 21021, Вінниця, Україна
Інтернет магазин ВСІМ ОПТ
Кошик

Повернення і обмін

Умови повернення товару:

1. Магазин приймає повернення протягом 14 днів з дня покупки відповідно до Законодавства України.
2. Повернути товар можна в будь-якому нашому магазині або, якщо Ви з іншого міста, відправивши Новою Поштою.
3. До повернення приймаються товар у товарному вигляді, які були у використанні. Відповідно до Законодавства України, брудний, поношений або товар з ушкодженнями не підлягає поверненню.
4.Повний повернення товару з причини: не підійшов, не сподобався або передумали і Т. Д. Здійснюється за рахунок покупця!
5. Товар можна повернути або обміняти тільки з повною комплектацією

6Відправка товару на повернення або обмін службою доставки здійснюється без післяплати!

 

Всі товари на обмін або повернення проходять через сервіс центр магазину (може зайняти від 3-7 днів робочих днів)
 

КалІтник Владислав 
Нова пошта
Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Медвеже Вушко, Відділення №1  вул. Шкільна, 10 
0687272544

або адреса офісу вул. Келецька, б. 54 Вінниця Вінницька область 

-Повернення/обмін можливе на протязі 14 днів. 
-Товар має бути новим (без слідів використання) та в оригінальній упаковці. 
-Доставка при поверненні за Ваш рахунок (при обміні за наш).
-В посилку вкладіть листок з описом проблеми та назвою моделі на яку необхідний обмін (або номером картки при поверненні).


Якщо Ви з іншого міста: Ви надсилаєте нам товар (на Обмін або Повернення") службою доставки "Нова Пошта", ми лагодимо або міняємо на інший товар (Новий). Доставку у разі, якщо не пройшло 14 днів за рахунок магазину(Тільки обмін), оплачує наша компанія.
Якщо більше 14 днів при відправленні товару Новою Поштою всі транспортні витрати за рахунок покупця. (Гарантійний ремонт)

Які товари не підлягають поверненню
Існує ряд категорій товарів, які за будь-яких обставин не можуть бути повернені до магазину. Серед них:


парфумерія і косметика;
засоби особистої гігієни;
дитячі іграшки;
ювелірні вироби з дорогоцінних металів та каміння.

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Я можу обміняти або повернути товар? Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки збережені всі ярлики і заводське маркування Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

З якого моменту починається гарантія?
з передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення;
якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення;
на сезонні товари гарантія йде з початку сезону;
При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
обмін на аналогічний товар без доплати;
обмін на схожий товар із доплатою;
повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару, не рахуючи дня покупки, може відмовитися від товару належної якості, якщо:

товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою.

Правила обміну та повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути здійснена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, в результаті якої буде підтверджено недолік, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.

Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.

При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше як за 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.

Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання заяви про повернення коштів від покупця.

При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner